Politica retururi

În momentul primirii coletului, trebuie să verificati integritatea fizică a coletelor pe loc  în prezența curierului. În cazul detectării unui colet deteriorat, veti putea cere curierului completarea unui proces verbal de constatare a daunelor.

Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

In cazul in care unul din produsele primite este avariat, va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa de mail office@lumanarigb.ro  impreuna cu cateva poze care demonstreaza gradul de deteriorare. Echipa noastra va lua imediat legatura cu dvs si va face demersurile necesare pentru retur.

Solicitarile de retur se notifica pe mail-ul office@lumanarigb.ro sau la telefon 0735 970 687 in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Produsul trebuie returnat in  ambalajul original  si cu aceeasi firma de curierat cu care a fost trimis.

Nu primim coletele care sunt trimise catre noi in sistem ramburs

Suma aferenta returului dumneavoastra se va rambursa in termen de maximum 14 zile lucratoare de la data receptionarii in depozit a produselor. In cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consummator.

Putem de asemenea sa va trimitem la schimb produsele comandate de dvs . si care s-au deteriorat.

Sunt in prezent  două articole de lege prevăzute de ANPC care au ca subiect condițiile legale de returnarea a unui produs cumpărat. Prima este Legea nr. 449/2003, actualizată în 2008 iar a doua lege reglementata este prevăzută în OG 130/2000 (UG 34/2014).

Produsele folosite nu vor putea in nici un caz sa fie returnate sau rambursate.